آموزش استفاده از نیم تگ اینستاگرام و نحوه شخصی سازی آن
نوشته شده توسط : alipour

این چیز جدیدی نمی‌باشد که بگوییم اینستاگرام باز نیز به سراغ ویژگی‌های اسنپ چت رفته و آن ها را با یه خرده تغییر به پلتفرم جذاب خود آورده . مثلا همین استوری‌های محبوبی که این روزها همه ما درگیرشان هستیم، در اصل برای اسنپ چت بودند و بعدا پایشان به اینستاگرام باز شد .

حال این موضوعی که برایتان گفتم باز نیز واقعه افتاده و اینستاگرام با الهام از خصوصیت اسنپ کد اسنپ چت،‌ خصوصیت نیم تگ را در اختیار کاربرانش قرار داده که با آن می‌شود خیلی راحت لیست دوستان خوب را بسط بخشید .

طراحی سایت در مشهد

به لطف این ویژگی، یک کد دیجیتالی یگانه و منحصر به فرد در اختیار هر استفاده کننده قرار می‌گیرد که کاربران دیگر با نسخه برداری آن می‌توانند خیلی سریع خیس یک شخص را به دایره دوستانشان بیشتر نمایند . ولی نیم تگ اینستاگرام نسبت به اسنپ کد پیشرفت‌هایی داشته و دست کاربر برای تغییر و فردی سازی کدهای دیجیتالی گشوده خواهد بود .

برای هر کد دیجیتالی سه تم رنگی، اموجی و سلفی وجود دارد که کاربر قادر است از بین این سه یک عدد را انتخاب کند . جالب‌ تر این که هر یک از این تم‌ها را هم می‌شود شخصی سازی کرد . برای مثال می‌توان اموجی‌های تم اموجی را تغییر و تحول داد و ظاهر متفاوتی به کدهای دیجیتالی داد .

نیم
تگ های اینستاگرام
برای دسترسی به نیم تگ و فردی سازی آن، آغاز می بایست به صفحه پروفایل خود بروید . هم اکنون درصورتی که تلفن همراه اندرویدی دارید کافیست آیکون نیم تگ که بالای صفحه قرار گرفته را لمس فرمائید . البته در حالتی که استفاده کننده موبایل‌های شرکت اپل هستید برای دسترسی به این آیکون بایستی ابتدا به سراغ آیکون سه خط افقی بروید و منوی کشویی آن را خارج بکشید . آن وقت در‌صورتی‌که به این منو خوب نگاه نمایید آیکون نیم تگ را خواهید روءیت کرد .

نیم
تگ های اینستاگرام
با فشردن آیکون نیم تگ یک راست به کاغذ شخصی سازی آن ارجاع داده می‌شوید و حال می توانید هر طور که میخواهید ظاهر کد دیجیتالی خود را تغییر تحول دهید . برای تغییر و تحول تم‌ها هم تنها کافیست اسم آنها را لمس فرمائید تا تم بعدی در در مقابلتان ظواهر شود . وقتی که به تم بعدی برده شدید میتوانید با لمس صفحه، رنگ یا این که اموجی‌های آن تم را تغییر و تحول دهید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

کارتان که با فردی سازی نیم تگتان تمام شد نوبت به این می رسد که یاد بگیرید چطور نیم تگ بقیه افراد را سریعا نسخه برداری فرمایید و آن ها را به توده دوستان عزیز مجازی خود بیاورید . برای این عمل بهترین روش این هست که به ورقه اکسپلور بروید و از نوار بالایی، آیکون نیم تگ را بفشارید .

با این کار دوربین موبایلتان فعال میگردد و آن وقت فراهم اید که نیم تگ دیگرافراد را نسخه برداری کنید . به محض اسکن نیم تگ یک شخص، پروفایل آن طرف در اختیارتان قرار می‌گیرد و می توانید او را دنبال فرمایید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: